torsdag 6 mars 2008

Southern Living


Yes, då var det klart! Idag kom papprena, så nu ska de bara skrivas under och skickas in. :) Jag pratar om mitt övertagande av M's lägenhet. Hon har ju fått jobb i den stora staden och behöver därmed inte sin lya här nere längre. Jag däremot satsar på att bli kvar och eftersom jag just nu bor i en studentlya är det bara att vackert flytta på sig när examensdagen passerat. Så det passade ju bra! Jag vill däremot inte tänka på att mitt inflyttande där innebär att M inte längre finns i min närhet... Det känns för jobbigt. :( Jag gömmer istället mina fasor och min ångest i inredningsdrömmar, bara för att skingra tankarna. Så så ligger det till! Blandade känslor, men jag får väl glädjas över lyan trots allt för M flyttar ju vilket som. Glad/Ledsen... Kram på dig M!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blä! Blir ju sorgsen här ju. Kram på dig!!

Sofhie sa...

Jag vet, blir jag med... Försöker att inte tänka på det för mkt... *KRAM*