torsdag 17 januari 2008

Body Double

Är så sjukt trött... Kan inte direkt skylla på att jag inte sovit heller, blev ju oväntad sovmorgon hos E i morse! :) Måste vara anspänningen sen gårdagens presentation och opponering som släpper, samt engagemanget under dagens retaildag. Vi säger det! ;) Är iaf på gott humör, så det är bra! Därför blir det hela två outfits i dagens inlägg, hahaha. Nej, men den första visar hur jag såg ut igår när jag stack till E (hade dessutom en snygga-ben-dag som jag ville föreviga, hihi) medan den andra visar min något mer professionella sida som jag körde på under dan idag.


Imorgon är det faktiskt helledigt från skolan. Var det väl egentligen idag med, men jag befann mig ju iaf på Campus då ändå. Morgondagen börjar ivf med morgonmöte på Dunkers, följt av besök hos frisören. Sen ska vi leta present åt I (firandet sker på lördag!) och jag har några andra ärenden att klara av. Kort sagt en ganska njutbar dag. Ser fram emot den!

Inga kommentarer: