torsdag 10 januari 2008

A While Ago And A Today Outfit

Sen jag kom tillbaka från föräldrahemmet har det varit full rulle, minst sagt. Därför är det först nu jag haft tid att titta igenom kameran och plita ner några ord här på bloggen! Hittade bl a en outfit jag hade när jag skulle träffa först M och sen S i Västerås. Gillar färgkombon, och tyckte det blev lagom uppklätt för en dag på stan. Den andra outfiten är från idag. Blev dessvärre bara två foton, sen dog kamerabatteriet. Nåja, en mix av svart och gult helt enkelt. Ett vagt försök att pigga upp denna gråmulna dag...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice ones, i synnerhet den översta, lila är verkligen din färg :)

Sofhie sa...

Haha, så kul att du säger det, för jag har aldrig varit särskilt förtjust i lila. Fast den auberginelila tilltalar mig!