onsdag 13 februari 2008

Digital Addiction


*snyft* Jag sörjer min mobil... Den är inne på lagning (eller vad de nu gör med dem) de kommande 10 arbetsdagarna. Tycks alltid råka ut för måndagsexemplaren! Hade inte tänkt bry mig, orkade egentligen inte, men när skärmen blev mörkblå utan anledning för tredje gången på lika många månader och jag inte kunde använda nåt i Meddelanden-menyn efteråt så fick det vara nog. Det tillsammans med för många Ingen nätåtkomst blev droppen! Men försäljaren var supertrevlig och hjälpsam så det blir nog bra det här. :) Enda smolket i bägaren är att jag får dras med en ful gammal NOKIA som de lånade ut tills min fina SONYERICSSON är tillbaka. Men men, bättre än inget, helt klart! Så ha överseende med om jag inte hör min mobil pga fel signal, eller inte har era nummer inlagda i mobilen (allt sitter givetvis i min egen mobil, suck). Oj, det blev ett dystert inlägg, kan nog till och med kvalificera till dagens i-landsproblem! :P Men så är det ibland!!

Inga kommentarer: