onsdag 27 februari 2008

Tasty Lips

Yep, bara att tacka C igen :P, han är full av roliga sajter och saker! Har nu upptäckt Ben & Jerry's (ni vet den urgoda glassen som nästan är godis) webshop och hade lite roligt när jag kollade igenom produkterna där. Fann två favoriter som jag måste dela med mig av! Den första är två burkar som ser ut som glassburkar men som innehåller frön. Man kan alltså vattna dem och upp kommer ett träd! Modell mindre då. ;) Tanken är helt enkelt att träd gör nytta och att man genom att odla dessa kan hjälpa miljön lite på traven. Fin tanke, tycker jag! Nästa favvis är lite mer flamsig - ett läppbalsam med smak av Cookie Dough! :D Hur kan man motstå det?? Jag är iaf väääldigt nära att beställa ett! Tilläggas kan att alla priser på sidan inkluderar frakt, samt att en viss summa från varje såld produkt går till WWF. Bra tänkt!!
Seed the World - 8.50 Euro

Cookie Dough lip balm - 6.95 Euro

BILDER: Ben & Jerry's.

Inga kommentarer: