måndag 11 februari 2008

Weekend Review


Det har varit ett antal innehållsrika dagar på sistone, därav min bloggfrånvaro. I fredags kom föräldrarna på besök, så då blev det thaimat på hemmaplan följt av några glas vin och öl på Mollbergs. Mycket trevligt! Lördagen bjöd först på föreläsning med Christian von Koenigsegg på GetUp och senare middag för att fira mor min. Då fick även mina föräldrar träffa E för första gången, vilket gick toppenbra! Hade iofs inte väntat mig nåt annat, men lite pirrigt är det ju alltid. ;) Pga vissa omständigheter stack mina föräldrar redan på förmiddagen på söndan, så då passade E och jag på att ta en tripp till Ekeby Möbelaffär. Har hänt en del sen jag var där sist, så jag blev inte besviken! Ja, en fullspäckad helg mao!! :D Ikväll ska vi till en av Es vänner för lite smörgåstårta och umgänge - ser jag fram emot! :) Får se om man blir godkänd, hihi.

Inga kommentarer: