söndag 29 april 2007

Hundar, mest....

Bullterrier


Grand Danois

Mops


Rhodesian Ridgeback


Rottweiler


Jag vet inte vad det beror på; ensamhet, rastlöshet eller bara för att jag aldrig haft ett, men jag är dödssugen på ett husdjur just nu! Helst vill jag ju ha en katt... Men med tanke på min allergi så är det nog ett aningen dumdristigt drag. Kaniner är ju också supersöta, men de sitter ju i bur mest hela tiden, så nej. Samma motivering blir det för fiskar, fast i akvakrium då - jag vill ha nåt jag kan kela med! Därför lutar det just nu åt hundhållet. :) Har väl egentligen aldrig varit något av en hundmänniska, men ju fler hundar jag träffar desto mer såld på dem blir jag! Så därför har jag här ovan raddat upp mina favvisraser. Visst är de söta?? :)

1 kommentar:

I sa...

Söta... njaa, men de är säkert jätte snälla(får man hoppas iaf. annars tycker jag synd om dem),haha! Jag är mer kattmänniska.

Kram Irena