torsdag 26 april 2007

Idag är första dagen...

...på resten av ditt liv! Ett uttjatat ordspråk, men ack så sant. Kanske man skulle tatuera in. :P Kan ju bli lite långt förstås... Hehe, tror Marie har rätt - om tio år är jag helt söndertaggad! Nejdå, lovar att hålla mig till måttligt många. Men några fler ska det bli. Tror det är just permanentheten (om det finns ett ord som heter så) som tilltalar mig, och smärtan förstås (tro det eller ej). Håller just på att klura på nästa, men det blir inte förrän i höst/vinter, pga den stundande säsongen, så jag har gott om tid tid att fundera över både plats och utseende. :) Är ju helt galen i stjärnor, så även om jag redan har tre så är det stor chans att det blir fler. Men vi får se, inget är skrivet i sten! Nåja, nu stundar läggdags. Får drömma om mitt nästa konstverk tills vidare.
Dröm sött!
Och lev varje dag som om det vore den sista!

Inga kommentarer: