tisdag 3 april 2007

Min nygamla, men ack så fina, lägenhet! Och påsk...

Så fick jag då äntligen arslet (ursäkta språket) ur vagnen och möblerade om! Kunde ha fått hjälp, men när jag vaknade på lördagsmorgonen kunde jag inte hålla mig längre. Jag åt en stadig frukost och planerade under tiden hur jag bäst skulle genomföra det hela. Sen var det bara att ta i och visa vad man lärt sig på gymet! Och det gick!! Efter drygt två timmar var allt flyttat och det mesta städat. Jag var visserligen tvungen att ta en dusch innan jag kunde gå utanför dörren, men det var det värt. Ni ser resultatet på bilderna. :) Jag är nöjd! Får se om ni samtycker. ;)


Var på elektrofest för första gången i lördags kväll/natt!! Riktigt häftigt! Man blir liksom som i hypnos efter ett tag, i och med den tunga basen och ljuset som blinkar i takt. En annorlunda upplevelse som jag kommer testa igen! Även om knän och vader tog stryk av flera timmars dansande på ett klinkergolv....

Jahapp, så bär det av mot föräldrarna imorgon kväll. Stannar tills på måndag och har redan nu lyckats boka upp nästan varenda dag. Ojojoj, blir ingen vilohelg direkt, haha. nej, men det ska bli trevligt att träffa päronen och släkten och vännerna. Blir ju inte så ofta nuförtiden så man får passa på. Hoppas vädret håller i sig också. Har ju varit toppenfint i över en vecka nu, även om graderna sjunkit långsamt. Men mor min sa att det först skulle bli lite kallare och sedan vända igen, så det låter ju lovande!
Jag är ledsen, men jag var bara tvungen att ta med denna bild. Rubriken är 'How easter eggs are made'!!! :D Enjoy!


GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ser helt rätt ut med nya möbleringen tjejen. Möjligt minus för eftermiddagssolen som träffar tv'n. Men händer det är det nog ett teckn på att du ska vara ute och leka i stället.

Kaninen verkar helt rätt han också. ;-)