lördag 7 april 2007

I pysslartagen!!

Jag blev så inspirerad av mig själv när jag skrev att man kunde roa sig med gratislistan (snacka om självupptagen, hahaha) att jag fortsätter på samma tema. Jag har på sistone snöat in på korsord och sudokus och fick därför för mig att leta upp några såna sajter på nätet. :) Har redan löst en sudoku, så det funkar!! Den första sajten jag fann har både korsord och sudokus (www.webbkryss.nu). Nästa har lite allt möjligt så där kan man fördriva en bra stund (www.korsord.se). Man kan där välja om man vill bli medlem eller inte, det innebär vissa förmåner isf men kostar en slant. Ytterligare en sida har både korsord, kryss och krypton (www.kryssapanatet.nu), helt gratis. Ja, där har ni några små tips! :) Att man sen kan vinna lite fina priser på de flesta av dessa sajter är ju en trevlig bonus!
Lycka till!!! ///S

Inga kommentarer: