torsdag 1 november 2007

Actual and Pending Outfits...

Som sagt blir det inte många minutrar utanför huset denna vecka. Men idag var jag tvungen att springa till affären och handla lite förnödenheter iaf. Då blev det denna outfit. Inte särskilt avancerad, eller sofistikerad, men lite höstmysig sådär. :) Och så min färgglada lilla tygpåse som hänger med i ur och skur!






Ikväll ska jag faktiskt också röra på mig! Ska hem till M och förhoppningsvis räta ut de sista frågetecknen angående koncernredovisning och kassaflödesanalys. Sen blir det firande med pizza, och kanske ett litet glas vin också...! :) Då tänkte jag se ut såhär, men det är bara ett test. Har alltså kört min nya kjol med hög midja ovanpå klänningen jag hade på bilden ovan. Kan själv inte bestämma mig för om jag ser ut som en städtant eller om kombon funkar... Vad tycker ni??




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är mer såld på den andra än den första, det gula matchar den snygga skinnjackan sådär. Men outfit nummer två blev väldigt lyckad.

Sofhie sa...

Jaa! Jag fick godkänt, hihi. Får bara hoppas samma teknik funkar imorrn på tentan... :P