söndag 25 november 2007

All I Want For Christmas...

Igår stack jag till Malmö för att julshoppa lite. Eller ganska mycket... :) Hittade iaf en hel del av det jag sökte, så det känns bra. Vissa kanske tycker det är tidigt, men jag gillar att vara ute i tid, så jag hinner fundera ordentligt på om det jag hittat verkligen passar personen och så. Så jag funderar på att använda denna snuviga söndag till att slå in några klappar! Kanske till och med tjuvstartar med julpyntningen. Tycker jag att jag har rätt till, åker ju hem över jul så jag missar nästan hela den där sista veckan innan julafton och då måste jag ta igen det på nåt vis! :) Japp, om nån missat det så är jag galen i julen. :D Här nedan ser ni iaf det jag handlade igår som inte ska ingå i nåt paket under granen. Måste ju unna sig själv nåt också, hihi. ;)

Topp 100 kr från favvoaffären Monki!

Kökshandduk i sköna färger och mönster!


Coola lite juliga disktrasor!


Reatallrik med schysst motiv!


Pepparkaksform modell större!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice, i synnerhet topen, handduken & tomten :D