lördag 3 november 2007

En ny tidning att älska

DI (Dagens Industri alltså) måste jag säga att jag diggar skarpt! Visst, man orkar kanske inte alltid sträckläsa själva dagstidningen, även om den innehåller mycket matnyttigt. Men DI Weekend och DIego gör det hela mödan värt. De två bilagorna, som man nog bör kalla dem, är verkligen skitkul att läsa! Både nyttiga fakta presenterade på ett intressant sätt och lite smått onödig men ack så kul notiser att läsa. DI Weekend var ett tag sen jag läste nu, eftersom jag endast får tillgång till den via min pappa (hehe), men DIego fick jag hemskickat ett nr via PriceWaterHouseCoopers som ville göra reklam för sig själva. I det numret hade de bl a reportaget nedan som i alla fall fick mig att dra på smilbanden (hoppas den går att förstora!). Så nu funderar jag starkt på att önska mig en prenumeration på DI i julklapp! :)

Inga kommentarer: