onsdag 14 november 2007

Unnecessarily Messy...


Jag måste snart kvalificera mig själv till de klumpigaste i världen! Gissa vad jag lyckades med ca 20 minuter innan jag skulle gå till optikern?? Jo, jag skulle försöka balansera min nybryggda kopp te i knät samtidigt som jag flyttade lite längre upp soffan (ni anar vart det bär hän, va??). Det har gått utmärkt förut, men nån gång ska det ju sluta illa. Detta var 'nån gång'... Slutade med att jag hade HELA tekoppen på mig, på alla mina klädesplagg inklusive trosor och strumpor (hade ju fötterna uppe i soffan), i soffan samt på kudden och pläden! Mindre kul... Till råga på allt hann jag inte ladda tvättmaskinen just då, och nu när jag kom hem igenoddet "10 E" på tvättmaskinen på våningen och det gick inte att få igång något program. Underbart! Verkligen min dag idag, NOT! Så nu ska jag försöka lokalisera vår värd och se om han har nån lösning. Wish me luck! I will need it...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi... klant. :P