fredag 9 november 2007

My New Baby Boo

Idag blev jag med ny mobil! :D Efter hundra resor fram och tillbaks i tankarna beslutade jag mig till slut för en SonyEricsson 910i Kent Edition. Mycket snygg och framför allt med en bra mp3-spelare. Var ju därför det blev en ny mobil redan nu, för att min nuvarande mp3-spelare bestämde sig för att falla i bitar. Vill dock inte repa min nya älskling, så i morse när frukostmötet var slut upptäckte jag Dunkers nya butik (så jäkla fin!!) och fann en portmonnä från 10-gruppen som passar ypperligt för mobilförvaring! Så idag var en bra dag!! Jag är glad.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är inte såld på SE, men verkar funka fint. Däremot 10-gruppen ja :D Deras butik i Stockholm är underbar.

Anonym sa...

Glöm inte att du lovat bort lådan till mig *flin*
Kramar