lördag 8 december 2007

An Acceptable Excuse??

Eftersom M och jag skulle till Gothenburg på äventyr (okej då, fitnessfestival) idag, stack vi ut till K redan igår. Och där bor ju även Tea, den söta katten! :) Hon är helt underbar, men hon skapade vissa problem gällande vårt pluggande. Det är klart att hon ville utnyttja sällskapet nu när hon faktiskt hade det även under dagen! Och vi såg säkert ut att ha jättetråkigt när vi bara satt och stirrade på våra skärmar, så hon ville nog bara muntra upp! Men att ha en katt på tangentbordet skapar vissa problem....! :P Och att ha en i knät så ena armen blir upptagen med att hålla upp denna lilla kissemiss så tar det lite längre tid att knåpa ihop sin text...! Samtidigt är hon så charmig att man bara inte kan säga ifrån..... Så jag funderar på att köra den moderna versionen av 'hunden åt upp min hemläxa' - 'katten beslagtog mitt tangentbord' om jag inte hinner klart med artikeln! Tror ni det funkar?? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kattens lek med musen eller hur var det? :)