måndag 3 december 2007

Little Miss Clumsy


Då var det konstaterat. Jag är född med en klumpighets- och klantighetsgen. För några veckor sen var det den berömda tekoppen som gjorde både mig, soffan och allt i den väldigt blött... Idag var det löpbandet på gymet! Hade pluggat in hörlurarna i öronen och skulle bara byta låt på mobilen när jag lyckas få armen mellan mobilen och öronen och sliter loss sladden från telefonen. Den landar på löpbandet (som går ganska fort, springfart) och far därmed rakt i golvet. Jag agerar innan jag hinner tänka och tappar balansen på bandet. Två sekunder senare ligger jag bakom löpbandet med svidande knä och känner mig generad och korkad! Dock, snabbt upp igen, trots att knät gör lite ont, och ingen verkar ha lagt någon större vikt vid mina 'bravader'. Puh. Visade sig efteråt att jag har svedde bort så mycket hud på knät att det börjat blöda, samt slagit i låret vilket skapat en vackert blåmärke med diametern 5 cm! Underbart!! Nåja, någon hade säkert kul åt mig. Man får inte ta sig själv på för stort allvar! Så skratta på ni!! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaaw.. inte kul ju. Men rolig historia att berätta. ;)

Anonym sa...

Lite röd, lite blå, låter nästan som du blivit julpyntad ;)

Anonym sa...

Jag hade kul åt dig ;)
Men på ett snällt sätt *s* Kramar