tisdag 4 december 2007

Oops... I did it again!


Jag döper härmed denna vecka till Sofhies officiella klantvecka! Lyckades nämligen idag igen... precis när M och jag skulle lämna gymmet kom en värd fram och ville kolla korten/biljetten. Dessvärre hade jag mina saker i skåpet i omklädningsrummet, så jag sprang iväg för att hämta plånboken. Tänkte samtidigt vara smart och lämna mobil och vattenflaska i skåpet. Det gjorde jag också. Haken är bara att nyckeln till hänglåset som jag just smällt igen skåpet med sitter på min vattenflaska... Där stod jag och kunde inte annat än skratta åt min dumhet. Var bara att gå upp och visa kortet för värden och sen leta reda på vaktmästaren för att be om en avbitartång! Så nu har jag ett trasigt hänglås, som jag i alla fall knipsade upp själv, hemma som kan få sällskap av mitt ömma knä....! The story continues... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kan man också göra om man har tråkigt ;)