torsdag 20 december 2007

Work Out

Kom på att jag kunde kombinera två stora intressen i ett inlägg - kläder och träning! För, let's face it, det är ju mycket roligare att träna med snygga kläder! För min del behöver de inte vara särskilt dyra, men jag måste vara bekväm i dem och de ska se snygga ut på mig. Dessvärre ville inte sportbutikernas hemsidor samarbeta med mig. Inte så att de inte funkade, men de var ju för jäkla trista! Så jag höll mig till 95% till Stadium's eminenta hemsida - snabb, snygg och informativ. Well, enjoy anyway!! :)



Det enda plagget 'utifrån', funnen på TeamSportias hemsida. Sportbh StayInPlace - 399 kr.




Träningstopp Adidas - 599 kr.


Sportbh Nike - 249 kr.


Träningstopp Nike - 149 kr.


Trekvartsbyxor Peak Performance - 699 kr.


Träningsbyxor Soc - 249 kr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför görs det inga snygga träningskläder undrar jag? :)

Sofhie sa...

Det undrar jag med. Var väldigt tunt i utbudet. Såå trist.