söndag 16 december 2007

A Gospel Outfit


Inte mycket på agendan idag. Mest återhämtning från gårdagen, även om det inte blev så hårt. Det jag såg fram emot mest med dagen var dock det jag just kom hem ifrån - gospel i G A Kyrka med A-S som sällskap. Jag sticker inte under stol med att jag inte är kristen på en fläck, men julsånger - speciellt i gospelformat - får mig att rysa av välbehag. Glimåkrakörens variant på Silent Night fick mig till och med att få tårar i ögonen. Vackert! Till detta var jag givetvis tvungen att sätta på mig något lite mer anständigt än myskläder, så då blev det som ovan. Inget särskilt avancerat, men jag gillar toppens mönster och färg. Japp, glasögondag idag också! Happy Sunday!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anständigt var ordet ja ;)

Sofhie sa...

Hehehe... Kan tillägga att jag faktiskt bar en stickad tröja i samma gröna färg över toppen. Annars hade jag frusit ihjäl ute och i kyrkan! men den var för trist för att få va med på bild. ;)