torsdag 6 september 2007

En Avvägning...

Jaha, då är man igång med träningen igen! Känns faktiskt bättre än väntat, var lite smått oinspirerad först. Men så fort jag kommer dit känner jag hur mycket jag saknat det. :) Har dessutom passat på att bli medlem i Viktklubb.se. Äsch, var inte oroliga. Jag ska bara försöka leva lite mer hälsosamt, inte blir läskigt smal eller så. Ska ju kompletteras med gymmet så jag bygger muskler också! Blir toppen det!! Har dock kommit på att jag för detta ändamål behöver en våg, så jag kan föra in vikt och mått på min lilla sida och se hur utvecklingen ser ut. Lättare sagt än gjort dock att hitta både en bra och snygg våg, men nedan ser ni några potentiella kandidater iaf. Pump it!!

199 kr


229 kr

398 kr


495 kr


(bilder från Clas Ohlson och Harald Nyborg)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är därför jag inte har våg, men den svarta såg ut som jag skulle kunna leva med :)