onsdag 5 september 2007

The Third Tattoo...

Yes! Då var det snart dags igen, att lägga sig under nålen och bli märkt för livet. Och jag älskar det! :) Fredag kl 16.15 är det tid för tagg. Blir inte Musik Non Stop denna gång, utan istället det ni ser nedan. Kan väl beskriva det som ett stjärnfall av prickar! Egenhändigt ihopknåpat i PowerPoint, tro det eller ej, och jag är nöjd iaf. Är ju ändå jag som ska leva med den!! :) Den ska iaf sitta på vänstra höftbenet så man precis skymtar den över byxlinningen. Känns nice! Me like. Dessvärre får ni nog inte se den som nygjord, eftersom jag (mitt nöt) glömde kameran i Sthlm! Fast det är klart, kan ju alltid flörta med M... :)

2 kommentarer:

I sa...

Ascool! Tror att det komme ratt bli skitsnyggt!

Sofhie sa...

Tack sötis!! Det vet vi imorgon em! :)