fredag 31 augusti 2007

FLOOR to CEILING

Okej, jag kan ju förvarna för ett lång inlägg, iaf bildmässigt. Men ni får stå ut! Fanns ju så mycket snyggt att visa! :) Har rannsakat (kan man säga så??) IKEA's, MIO's, EM's och ILVA's hemsidor (känns som det går troll i varumärken med VERSALER, haha!) och kollat ut det absolut hottaste de har att erbjuda inför hösten. Okej då, om jag skulle shoppa allt här så skulle jag (förutom att gå i personlig konkurs) inte komma in i min lilla lägenhet över huvud taget! Men drömma och inspireras är ju inte förbjudet. :) Och min tanke är ju att ändra färgschemat i min lya nu i höst/vinter så det passar ju bra! Welcome in!!
IKEA








ILVA








MIO

















EM



2 kommentarer:

Anonym sa...

Enkelt val, IKEA på 1:a plats, MIO på 2:a och ILVA och EM på 3:e. Kan meddela att ILVA's varuhus är tråkiga värre.

Sofhie sa...

Jag vet, de är lite småtrista även om utsidan är cool. Tja, IKEA-katalogen var en besvikelse men några guldkorn finns ju. De delar förstaplatsen med MIO!