onsdag 1 augusti 2007

IKEA's bästa bit!

Så var den nya IKEA-katalogen utkommen! Konstigt tycker jag den är tristare att läsa för varje år, trots att jag fortfarande älskar allt vad design och inredning heter. Nåja, lite kul är det att bläddra i den, allra helst när man når biten om (mattor och) textilier. Det är enligt mig IKEA's starkaste sida! De måtte ha en hel del produktiva människor med alla de fantasifulla, snygga, sobra och helt enkelt superba tyger som de spottar ut! Jag vill alltid ha minst tio tyger när jag ställer mig och ser på dem i butiken. Men så slutar det alltid med att jag inte kommer därifrån med nåt, bara för att det är för mycket att välja på!! Ojoj, jag blir visst aldrig nöjd. ;) Här nedan är lite smakprov på vad det stora varuhuset har att erbjuda, men jag rekommenderar er att åka dit för att se dem ordentligt! Enjoy!!














13 kommentarer:

Anonym sa...

Lalala... jag har tråkigt på jobb.... och vad gör man då? Jo man sätter sig och skriver i Sofhies blogg för att försöka ta något slags rekord i den längsta kommentaren. Jag utförde precis en arbetsuppgift, jag tryckte på en knapp!:) Åh, jag är så stolt! The be(a)st is yet to come! *springa runt i ring* hmm, ja just det. Har redan glömt bort vad det var man skulle kommentera, men det kanske inte gör något? Frågan är om du kommer att orka läsa allt detta blajj.... eller om blogger ens kommer att tillåta så många tecken. Det kanske inte ens blir så långt. Vad vet jag. Jag har ju inte slutat skriva än. Jaha.... vackert väder idag... INTE! Eller jo, det är det ju förresten, sol och sol och ett Simpsonsmoln... det är grejjer det, det vill jag lova. Man jiddrar inte med Simpson's. Oh nej! Hmm, jaha vad mer? Jag har vilodag idag så jag ska inte träna... skönt! Men eventuellt blir det poker ikväll, har inte riktigt bestämt mig. Kanske ska titta på i alla fall. Och så har jag mailat PT'n, men det kanske jag redan sagt. Så nu jiiiivvlar ska det bli allvar på fläsket! Hmm... yes! Jag är omåttligt populär nu kan jag tänka mig. Lamm och Lammungar ungefär. "Jaha, du stänger inte än?" "Näääe, en kvart kvar!" "Jaha, härda ut!!" "Yes!" - Jag har väldigt givande konversationer med mina medarbetare.... men trevliga är dom i alla fall... Sådär, nu har jag bedrivit 5 min. Det har tagit FEM tjocka minuter av mitt liv att skriva den här "kommentaren"... och vad säger det om mig? Egentligen? Jag har inget liv. Ibland undrar man ju. Nej, nu är ullen snart trimmad! Dags att gå hem om 15 ynka minuter, nej oj, 14 är det ju nu! tror inte att blogger kommer vilja publicera så här långt... undrar egentligen va max antal tecken är. Nåja, jag testar. Orkar inte längre nu. KRAAAAAAAAAAAAAM!!!!

Anonym sa...

#Kommentar till kommentaren - Hmm... jag hade med andra ord kunnat skriva mycket längre.

Anonym sa...

#kommentar 2 till kommentaren - Jag kanske borde testa hur många inlägg man kan göra istället.

Anonym sa...

#kommentar 3 till kommentaren - Du vet, kvantitet före kvalitet.

Anonym sa...

#kommentar 4 till kommentaren - Eller hur var det nu?

Anonym sa...

#kommentar 5 till kommentaren - Det kanske är det här som är kvalitet?

Anonym sa...

#kommentar 6 till kommentaren - Eller också är det bara jag som har överskottsenergi.

Anonym sa...

#kommentar 7 till kommentaren - Japp, så är det nog...

Anonym sa...

#kommentar 8 till kommentaren - Jag är helt enkelt speedad!

Anonym sa...

#kommentar 9 till kommentaren - Tänk att man kan få tiden att gå med nåt sånt här meningslöst jidder.

Anonym sa...

#kommentar 10 till kommentaren - Nu måste jag ialf ha rekordet i flest och mest meningslösa kommentarer i din blogg... Så nu ger jag mig!

Anonym sa...

#kommentar 11 till kommentaren - *Kram*

Anonym sa...

Tycker det fanns en del guldkorn, en del snygga mönster bland tyger och möbler, annars var det blandat