torsdag 16 augusti 2007

City Shopping

Idag blev det en liten tur till Köpenhamn med S och K. Väldigt trevligt, om än ett jäkligt omväxlande väder att bråka med. Hade som tur var lite sparade danska kronor som kom till användning nu. Inköpen ser ni nedan. Jag är mycket nöjd, även om jag börjar tröttna på att komma hem med enbart accessoarer istället för kläder! Nåja, får skylla på att det är en såndär mellanperiod nu. Man vill inte köpa sommarkläder för att sommaren snart är slut, men man vill heller inte köpa höstkläder eftersom sommaren inte är riktigt slut. Så istället kommer man antingen hem med ingenting, eller med sånt som kan klara övergången mellan säsongerna. Även om jag inte någon älskare av hösten ska det ändå bli skönt när alla reor är över och man kan fokusera helhjärtat på höstmodet. But for now, enjoy!
Brit-inspirerad väska som fyndades för ynka 30 danska kronor. Hade en större variant från MERC förut, men den pajade, så detta är väl någon form av ersättare! :)

Bara älskade detta bälte när jag såg det! Har varit på jakt efter ett svart ett tag, och detta var alldeles lagom punkigt eftersom nitarna är svarta och därför inte så iögonfallande. Me love!



Okej, jag vet. Stjärnorna har stigit mig åt huvudet! Men dessa var bara för fina för att motstå. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag digga nog bältet mest, får komma ihåg till till festen ;)