söndag 19 augusti 2007

Party outfit

Kändes aningen som 'sista natten med gänget' igår, trots att det bara var tre av oss ute. Ska nämligen åka hem till föräldrarna imorgon eftermiddag och stanna i två veckor. Ja, inte bara i Kvickan dock, blir nog lika delad tid mellan föräldrahemmet och huvudstaden, där M och L befinner sig! Hade i vilket fall väldigt kul igår! Började med mat, vin och vattenpipa hos mig, för att fortsätta till Hampan (där det var sjukt mycket folk!) och sedan till Tempel. Trevligt sällskap, kul folk och bra musik! Hela vägen! Däremot var mitt huvud inte riktigt på plats i morse, men det gav med sig efter ett tag. Puh. Har i övrigt ägnat dagen åt att packa, läsa ut min bok i solskensdiset på balkongen (jätteskön temperatur ute idag!) och bara slappa. Funderar starkt på en pizza om en stund, innan packandet fortsätter. Kommer nog inte vara lika het på bloggen de kommande veckorna, så ni får ha det toppen tills jag är 'back in business'!! Här är i alla fall outfiten från igår. Är fortfarande förtjust i mina neonfärger, och körde en mix mellan den lite prydliga grå toppen och mitt nya nitbälte i lack - punk à la Sofhie! Puss på er!!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt snyggt foto (ettan) på dig måste jag säga... men så är jag förtjust i fågelperspektiv oxå:)

Anonym sa...

Grymt snyggt foto (ettan) på dig måste jag säga... men så är jag förtjust i fågelperspektiv oxå:)