torsdag 2 augusti 2007

Today's finds - in yellow

Så har jag då varit på stan igen! :) Både jag och S var lediga, för en gångs skull, och bestämde oss för lite fika och slappt shoppande på stan. Vädret har faktiskt varit helt okej idag, även om molnen dominerade. Jag kom i vilket fall hem med nedanstående; en ring på rea - 15 kr, trosor på rea - 25 kr, och skor på rea - 100 kr! Är mycket nöjd och kan glädjande konstatera att jag faktiskt gjort ovanligt många fynd denna reaperiod. Väldigt trevligt!!










Nedan visar hur jag såg ut under dagens (lugna) äventyr. Blev nya Puma-shortsen med ett antal gula detaljer - kändes fräscht och snyggt. Hade givetvis inte nya skorna då (tekniskt omöjligt) men lade till dem nu eftersom jag tycker de passar fint till outfiten. :)




1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt cute, i synnerhet skorna som matchade outfiten väldigt väl. Du är nog en av få som faktiskt passar i gult.