tisdag 14 augusti 2007

A Season Of Sunshine

Så har jag då varit inne och scannat av ASOS igen. Kom därifrån med lite ny inspiration, även om det fortfarande är mycket sommarkläder och jag så sakteliga börjar tänka i höstbanor. Nåja, njuta av bilderna kan man ju göra iaf! Så, enjoy!!


Söt somrig klänning, perfekt för mig som älskar starka färger!


Urskön färg och smickrande fall. Me like!


Cool klänning som skulle sitta fint på en fest!

Är ett fan av öppna ryggar (för de som inte märkt det). Blir mindre vulgärt och mer sexigt än en för djup urringning. Denna med ett par tighta mörkblå jeans - hot!

Punkaren i mig bara älskar denna! En schysst topp helt enkelt. Skulle lyfta med ett par gröna brallor!

Min favorit i denna omgång. Gillar den annorlunda 'skärningen' samt färgen. Be mine!


Hade inte haft nåt emot att strosa genom Hbg i denna i höst/vinter...



...kanske med denna på axeln? Dessutom vändbar - nice effekt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har du lyckats, många fina grejer, nog ingen jag inte gillade faktiskt :) Men sommargrejer är bra köpa nu, ifall det är grejer som lär funka nästa sommar, chans till klipp. Annars är höst & Vinter det mest spännande nu, även om det fortfarande är ganska tomt i butikerna tyvärr :(