fredag 10 augusti 2007

MIO min mio


Jaha, då var det slut på sommarjobbet för denna gång. Kanske för alltid förresten! Tar ju examen nästa år, så då är det väl heltidsjobb som gäller. :) Huvaligen, nåja en sak i taget. Har i alla fall haft en toppensommar på MIO. Mycket nytt att lära sig, men väldigt trevliga medarbetare som alltid funnits där och som jag garvat med många gånger. P och jag hade bakat kladdkaka samt köpt blommor idag som tack för denna sommar, och så fick vi själva en varsin bukett tillbaks! Min ser ni ovan - urtjusig! Nu väntar tre veckors ledighet vilket ska bli skönt. Även om jag vet att jag kommer bli rastlös efter två dagar, behöver jag ha lite tråkigt så jag längtar tillbaks lite till pluggandet. Har i alla fall lite inplanerat, så helt dött blir det inte. Bara vädret hakar på är jag nöjd! :D *summer kisses*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh Alessis juicepress :D

Sofhie sa...

*asg* Det var ju inte den du skulle kolla på! Men visst, den är urläcker! :)

Anonym sa...

Helt klart intressantast på den bilden faktiskt ;)