tisdag 14 augusti 2007

Brilliant disguise

Nu har han gjort det igen! C alltså. Han är alldeles för bra på att veta allt. Jag hänger inte alls med. Istället glider jag på hans bananskal och fortplantar tipsen via min blogg. :) Denna gång gäller det urcoola, vrålhippa och rent utsagt habegärskapande klockor från Japan! Kan inte finna mer beskrivande ord för dessa klockor som mer ser ut som konstverk eller smycken. Jag har valt ut några här nedan, så ni kan se vad det rör sig om för stil, men jag rekommenderar er att besöka hemsidan www.tokyoflash.com. De levererar till hela världen, och handlar du över drygt 60 Euro så kostar inte frakten något (och i princip alla klockor kostar mer än så). Något att önska sig i julklapp kanske? Det står redan flera på min lista iaf!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Det lär nog bli en klocka här, enda märket förutom Swatch som jag tycker funkar som budget, annars föredrar jag "riktiga" klockmärken, modemärkenas tid är förbi. Men du tog iaf inte med min favorit ;)