måndag 13 augusti 2007

Happy Birthday to ME!


Jaha ja, då var man 23 små år. Gör varken från eller till för min del, även jag än så länge befinner mig på den sidan linjen att jag fortfarande gillar att bli äldre. Har haft en lugn födelsedag, men blivit överöst med samtal, sms och brev. Kan jag vänja mig vid! ;) Skämtåsido, jag har inge behov av att ha nån brakfest precis på min bemärkelsedag, men det är alltid trevligt när folk iaf slänger ur sig ett grattis. Fest blir det ju senare iaf! :) Ikväll blir det enbart en god middag ute med S, och det är ju inte fy skam det heller. Till och med vädret har ju varit på min sida idag! Yes!! *glada kramar*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj en bild med ett leende :) Nice dots...

Anonym sa...

24! :) nej nu får jag ge mig! :)

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Jag är ju värlens sämsta på att hålla koll på när folk fyller år.. Jag glömde min egen systers födelsedag.. nog sagt hehe.
Kram

Anonym sa...

lovely smile :)