torsdag 30 augusti 2007

VROOM VROOM

Herregud, vad jag är såld på allt som har med mc att göra för tillfället! :) Har ju så länge jag kan minnas gillat det mesta som har en motor (jag vet, jag är inte som andra tjejer!), men det är först på sistone som det verkligen tänt till. Sedan ett antal månader tillbaks har jag bestämt mig för att ta mc-kort så snart jag bara kan. Jag ska definitivt klara av teorin under vinterhalvåret. Att övningsköra blir ju svårt med snö och så på marken, men jag har insett att om jag istället för att köpa cigg la de pengarna på hög skulle jag ha råd att ta lektioner i vår, så jag kan få mitt körkort lagom till sommaren! Hur låter det?? :P För att ytterligare elda på mig själv har jag nu deltagit i ENIRO's tävling (där man kan vinna vad som helst från deras Köp & Sälj-sida) genom att motivera mig till en Triumph Daytona - se nedan. Förstå om den skulle stå i garaget och vänta på mig!! Wohoo! Dessutom har ju inte mc-turerna med L gjort mig mindre sugen. Förutom själva åkandet, med alla kurvor och suset kring huvudet, har jag fått sett några riktiga smultronställen. Har verkligen mått så himmelens bra de sísta veckorna! Det ska jag bära med mig i höst, så det så. Nåja, nu ska ni får se på några fina cyklar; den första är en sån jag fick åka på förra året med D. Den andra är en sån som L har, alltså en mer crossbaserad hoj (har inte den riktiga på bild än, men det kommer!). Den tredje är den jag skrev en motivering om på ENIRO, hihi. Ögongodis på hög nivå, iaf i min värld!

Honda VTX 1800


Aprilia Pegaso 650


Triumph Daytona 955

Inga kommentarer: