tisdag 7 augusti 2007

Happy says everything!

Jag mår prima! Verkligen utmärkt för tillfället! :D De sista dagarna, speciellt idag, har varit så himla härliga och avslappnade. L's visit har givetvis bidragit till det mesta där. Vi tog en tur till Helsingör idag, käkade smörrebröd och bara njöt. Solen sken och vi stektes långsamt. :P Har ett vackert märke efter väskan på vänstra axeln för att bevisa det!! Hahaha, supersnyggt...! När vi kommit tillbaks på svensk mark passerade vi en affär som sålde vattenpipor och jag, som varit på jakt efter en ett tag nu, kunde inte hålla mig längre. Så det blev den nedan på bilden, för 170 kr. För att vara extra tacky finns det en knapp som gör att den blåa biten på bilden antingen lyser eller blinkar. Coolt va?! ;) Valde tobak med persikosmak till, även om det fanns tio andra som låt bra. Får väl komplettera sen. :) Så vi puffade lite på balkongen efteråt, även om det nog var lite för hett för det egentligen. Ikväll har jag bara njutit, och det tänker jag fortsätta med! Äntligen gör jag rätt för min tagg!! :D



3 kommentarer:

Anonym sa...

Tacky!!!! Bit I löööööööv it!

Anonym sa...

Ja, och så stavar vi rätt så blir det ääääännu bättre!

But*

Anonym sa...

Nämen ska du röka får du väl ändå röka ngt respektabelt, seså fram med cigarrerna ;)