onsdag 19 september 2007

A teeny weeny remake...

...a small step for mankind, but a perfect step for me!!

Jaa! Jag har en sänglampa!! :D Ni kanske inte anar lyckan i detta, men faktum är att jag sen jag möblerade om i min lya, har varit tvungen att förlita mig på den röda lampan på min bokhylla för läsning i sängen, samt varit tvungen att först stänga av den och sen hoppa i säng. Lite lagom störigt sådär. Men nu fixade det sig när mina kära föräldrar var på besök! Vi hängde helt enkelt upp den gröna lampan jag köpte på rean på MIO och 'tadah!' så hade jag ljus direkt över huvudet!! Wonderful!



Den andra förändringen i min lilla bostad skedde automatiskt i söndags, när mittendelen av min stereo försvann 55 mil uppåt för överseende och eventuell reparation. Där stod jag med ett hål, ja inte i väggen, men väl i bokhyllan och visste inte vad jag skulle ta mig till. Då kom M, min guru tillika bästa vän, på att jag ju kunde ha ett 'barskåp' där! Sagt och gjort, vin och sprit flyttades till hålet och snart såg det ut som att dessa flaskor och boxar alltid stått där. Perfekt! Nu är bara frågan om jag verkligen vill ha tillbaka stereon sen...! :P


2 kommentarer:

Anonym sa...

*asg* Blir nästan lite röd om kinderna här *s*

Anonym sa...

I see Pisang, det var länge sen, dags återuppliva ungdomsminnen tror jag, Pisang it is!