fredag 28 september 2007

THINK TANK

Det blev inget med lägenheterna. De var antingen för dyra eller för, ja, fula helt enkelt. Så det lutar väl åt att jag får bo kvar här tills jag slutar. Är ju inte dåligt eller så, känner bara ett visst behov av att röra på mig. Men men, man kan inte få allt, det vet jag ju egentligen. Så nu håller jag på med Operation Mini Makeover i min egen lya istället! Har insett att min benägenhet att falla för allt oranget/grönt/svart/vitt/stjärnmönstrat/habegärligt har gjort mina kvadratmetrar överbelamrade (to say the least)... Så nu, i samband med mitt färgbyte, passar jag på att rensa ut och ta bort onödiga saker. Annars syns ju inte prylarna i mängden! De ting jag vill ha kvar (de flesta såklart) packar jag ner och ställer i förrådet - det går ju faktiskt att säsongsinreda! :) Så äntligen syns mitt kökbord igen. Och ovanpå bokhyllan ser det lagom sparsmakat ut. Det enda som inte känns bra är den smala Lack-hyllan i björk bredvid... Den är jättefin, men inte här. Det känns som att allt den gör är stjäl plats. Så antingen vill jag få bort den (hur tusan det nu ska gå till...) eller byta ut den mot nedanstående byrå som både är nättare och mer praktisk för mitt behov. Men vi får se, först står en ny lampa och sängöverkast på listan! :)


Inga kommentarer: