torsdag 27 september 2007

FORM before FUNCTION


Ja, okej för att jag brukar köpa saker för att de är vackra snarare än bekväma, men de brukar faktiskt ändå ha ett syfte. Har svårt för ting utan ett användningsområde. Idag kunde jag dock inte hejda mig... Gick min sedvanliga 'puffrunda' på jobbet och tittade till marketavdelningen - och upptäckte ett otroligt vackert ting, nämligen den boll ni ser ovan! :) Sällan har jag blivit så glad över något så onödigt! Så numera ligger den tryggt och snyggt i min fruktskål, som den frukt som aldrig ruttnar. :P Mycket glamoröst, mycket habegär, ingen nytta! ;) Men lika glad är jag för det!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Great, kan knappt hålla mig tills jag får testa studsfunktionen ;)

Sofhie sa...

Hahaha! Som tur är, är ju bitarna redan krossade, så några sju års olycka kan det iaf inte bli tal om. :P

Anonym sa...

Sju års olycka? Jag som alltid trott det hette att en del straffar gud efter 9 månader andra direkt :P

Anonym sa...

Grym boll. Väldigt glammig.

*kram*