lördag 22 september 2007

Outfit made for shopping

Idag var det dags för lite shopping i stadens centrum, behövde främst ett par höstskor men även ett par nya svarta byxor. Har dock tröttnat på att se top notch ut när jag ska prova en massa saker. Det måste helt enkelt vara lätt att ta av och på, annars tröttnar jag alltför fort. Därav dagens outfit - ett par (snart alldeles för stora!) jeans, en billig men lite rolig topp och senare en jacka i matchande färg samt svart väska och svarta skor. Simple, but working.




Så måste jag ju visa upp mina små inköp också, hihi. Är mycket nöjd med allihop. De flesta hade jag i åtanke redan innan turen, men ett par av sakerna blev rena impulsgrejer som fortfarande känns bra. Ready for the fall!!








1 kommentar:

Anonym sa...

Mja mjo jag är inte helsåld, men det funkar nog faktiskt, om jag ska vara ärlig, funderar lite på det :)