torsdag 15 mars 2007

Cigarrer och halsont...

Usch och fy. När jag vaknade i morse kändes det som att jag hade bomullstussar doppade i wasabi nerkörda i halsen! Dessutom kokade jag och kände mig allmänt vimsig. Tack och lov har det släppt lite nu. Tror nog det var det där Max-målet jag åt, hehe. ;) Trots det har jag fortfarande inte kommit någon vart med kompletteringsuppgiften om den kubanska cigarrindustrin... Tyckte iofs det var intressant att se de göra cigarrer när vi var på Dominikanska Republiken år 2000, men att skriva om det är dessvärre inte riktigt lika spännande.
Något roligare! Jag är typ svarthårig, haha. Var tänkt att det skulle bli mörkbrunt, men det bidde det inte riktigt... Nåja, jag är nöjd ändå, även om Marie och jag inte direkt blev mindre lika nu!!
Åh, ikväll ska jag laga mat, för första gången på länge! Blir svamprisotto med ungsrostade rotsaker. Låter väl nice?! :P
Nåja, ska inte dra ut på detta mer. Ha en toppendag, alla ni som läser detta!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig!!!