söndag 11 mars 2007

Fem konserter jag skulle vilja gå på!

Jag är väl ingen superkonsertmänniska, har nog varit på tre riktiga konserter och några mindre. Men ibland är det nice att se ett band som man bara älskar live! Ger en annan känsla, så är det bara. Så här är min lilla lista över de band/artister jag helst skulle se i år:
1. Linkin Park (med 30 Seconds To Mars som förband!) i Globen den 25 maj.
2. Sunrise Avenue i Helsingfors den 28 mars.
3. Scissor Sisters i Globens annex den 17 april.
4. Aerosmith & Scorpions på Sweden Rock Festival den 6-9 juni.
5. My Chemical Romance i Baltiska Hallen, Malmö den 9 april.
BUBBLARE: Weeping Willows i Stockholm, Göteborg eller Malmö. Längesen jag hörde dem, men diggar deras sound. Magnus Carlsons röst är fruktansvärt melankolisk.

Inga kommentarer: