tisdag 20 mars 2007

Mitt liv, i detta ögonblick!


Ursäkta 'blomfrenzien', men jag kände bara för det, nu när det är så härligt soligt och fint ute igen! Och gerberor är ju så vackra. Som små minisolrosor! :) Sen att jag inte har ett enda grönt finger är ju en annan femma. Har t.o.m. lyckats mörda några kaktusar! Stackarna... Nåja, det var ju inte det jag tänkte skriva om!!

Har just varit på visning, igen. Släpade med mig Marie, är ju så jobbigt att gå helt ensam när det är såna där privata visningar. Lgh var väldigt fin, även om det, som Marie sa, kändes som att de renoverat mest för syns skull. Och så låg den precis vid en ganska hårt trafikerad gata, även om sovrummet vette åt andra hållet. Bra utgångspris var det iaf för det utseendet, men typ 12-13 visningar inbokade idag så det lär nog stiga en del. Så inget för mig denna gång heller...

Å jag är fortfarande snuvig med lite svullen hals. Hopplöst. Men inatt sov jag iaf ordentligt, så det borde hjälpa i tillfriskningsprocessen! Hade ju tänkt börja träna imorgon eller så (heh, you wish Sofhie) men det får nog bli nästa vecka istället. Blä.

Gjorde en av mina favvismaträtter häromkvällen - pasta med paprikor, purjo och kräftstjärtar! Inte så mycket studentmat över det, men gott är det! :) Lägger hellre lite extra pengar på mat som jag verkligen kan njuta av, och lite mindre på nåt annat, än lever på nudlar och vatten halva månaden. men så är jag väl lite bortskämd också. Fattig student kan jag nog knappt stava till... *skäms*

Hihi, fick min katalog från Götenehus idag (se tidigare inlägg om husritningar o dyl)!! Begravde mig i den i säkert en halvtimme! Kommer få beslutsångest när det väl blir min tur att nbygga hus. Fanns minst 10 stycken jag skulle kunna tänka mig! Ojojoj... Ska bara skaffa mig det där toppjobbet med 40 000 kr i månaden först, okej?! ;)

Har helt snöat in på electro och psychedelicmusik för tillfället. Skyller på C, hehe! :P Diggar basen, den är grym. Får ta och bli medlem så man kan gå på en sån fest nån gång, vore coolt. Tills dess får jag nöja mig med att spela de låtar jag har så att fönsterbrädorna vibrerar och grannarna undrar vad jag håller på med....!!

Nej, nu ska jag nog ta att göra lite nytta, innan dagen är slut, igen. Men alla ni därute får ha det så bra det bara går! :)


/Fhi

Inga kommentarer: