fredag 16 mars 2007

Hittar ingen passande rubrik i mitt minne....


Jaha, vad säger man? Godmorgon kanske. :) En bättre morgon än natt för min del iaf. Hoppas det betyder att denna muterade förkylning är på väg bort... Men men, ska inte klaga över det nu. Kan roa mig med att berätta mina fem favoritlåtar just nu istället! :)

1. Nickelback - If Everyone Cared.

2. Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold.

3. Mika - Grace Kelly.

4. Fedde Le Grand vs Camille - The Creeps.

5. Paranormal Attack - Sweet Dreams Remix.

Mitt hår känns för övrigt jättebra! Är kanske inte världens snyggast bild på mig, men så får ni en känsla för hur jag ser ut!! :) Lite punk över det, men det gillar ju jag så, hehe.

Ljuvligt väder idag igen!! Gör mig på så bra humör! Jag formligen strålar! Och alla man möter ser likadana ut! Längtar nu bara tills uteserveringarna öppnar, eller tills man kan sitta på balkongen och njuta... Soool!!!

Nej ni, nu måste jag nog röra på mig. Eller tja, inga snabba rörelser förstås, men ni förstår! :)

Ha nu en ljuvlig dag, och glöm att denna dag inte går i repris!!!

Inga kommentarer: