fredag 9 mars 2007

Sådärja! Var ju inte så svårt att skapa en blogg! :) Började känna mig lite utanför bland närmaste vännerna, så jag tänkte att jag ska ju inte va sämre. Får se bara vad jag ska fylla mina meningsfulla sidor med! ;) Mina älsklingsintressen ligger ju nära till hands (inredning, klockor, mode och snygga plastpåsar) så diggar ni inte nåt av det kanske ni ska söka er någon annanstans. Idag har jag dock inte fått något tillskott gällande någon av intressena. Visst, jag sökte arbete hos Ur & Penn, men det ökar ju inte automatiskt min klocksamling, tyvärr... Men det ska det bli ändring på! Ska ge er de bästa tipsen, och bara visa er vackra bilder. :) Men det kan jag ju inte göra om jag fortsätter skriva här! Så nu ska jag bege mig ut i cyberspace så att ni kan bli tillfredsställda!! Adios amigos!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh ännu en bloggare... och en personlig favorit dessutom. Definitivt värt ett återbesök.

Sofhie sa...

Hihi, jepp har trillat dit som så många andra. Beroendeframkallande är det också! Men kul som fasen!! :)

I sa...

Kul att du och Marie oxå skaffat bloggar. Lovar att jag komer att läsa. :)

Kram Irena