tisdag 27 mars 2007

Oj, vad jag borde göra annat än blogga just nu...!

Hehe, snacka om dåligt sätt att undvika det oundvikliga. Att blogga! Borde egentligen läsa artiklar till c-uppsatsen, skriva min kompletteringsuppgift till förra kursen, söka fler sommarjobb samt förbereda mig inför jobbintervjun imorgon. Men vad gör jag?? Jo, bloggar! *suck* Blir så trött på mig själv ibland. Och det är ju lite klurigt att ta en paus från sig själv...
Nåja, nu när jag ändå är här kan jag ju lika gärna skriva några rader! :) Har fortsatt med mina ommöbleringsplaner, och so far ser de ut att gå i lås. Ska mäta lite noggrannare bara innan jag ger mig in på att baxa runt möblemanget. Vet inte om det blir bättre eller sämre än det jag har nu, men det blir ju nåt nytt iaf och det duger fint för mig!!
Gud så härligt väder vi haft de senaste fyra dagarna!!! Man vill ju aldrig gå in! Ska tydligen hålla i sig till torsdag, så det är bara att suga i sig allt solsken man kan komma åt! Är väl egentligen lite väl varmt för mars, misstänker jag, så snart är man väl tillbaks i kyla och regnrusk... Nåja, ska inte va en pessimist nu, utan passa på att njuta så länge det varar! :)
Hmmm, är sugen på nåt hela tiden. Egentligen inte alls hungrig, utan vill bara ha nåt att tugga på för att ha nåt att göra. Knäppt. Får väl göra mig ännu en kopp te...! Samt fördjupa mig i män och konsumtion. Ganska spännande iofs, men inte halv nio på kvällen. :S
/For now, goodbye my friends

Inga kommentarer: