söndag 13 maj 2007

Biosommar, I tell you that!

Okej, bio är ju inte direkt förknippat med sommar, inte i min värld i alla fall. Och film är kanske inte heller mitt absolut största intresse. Men jag kan ändå inte låta bli att här ta upp några 'must sees' denna säsong! Först ut är Spiderman 3, som redan haft premiär men som jag inte hunnit gå och se än. Har aldrig varit något fan av Spiderman eller dylika figurer, men efter att ha sett ettan var jag fast. Tobey Maguire är utmärkt i sin dräkt och filmmusiken brukar vara super! Nästa film är Pirates of the Carribbean 3, 23 maj. Johnny Depp har aldrig varit bättre! Är denna lika bra som de andra två så kommer jag att älska den! Tredje filmen är, med viss reservation, Ocean's 13, 7 juni. Tvåan var ju inte tipptopp, men med lite tur är denna mer i stil med ettan, och då gillas den. Fjärde tipset blir Die Hard 4.0, 27 juni. Bruce Willis är helt enkelt bra! Diggar de andra tre stenhårt, är väl en actionbrud, hihi. Femte och sista filmen är Shrek 3, 31 aug. Jisses alltså, maken till roligare filmer får man leta efter!! Jag bara MÅSTE se denna när den kommer! Grönt är skönt, helt enkelt. :) Ja, som ni ser, minst fem filmer som bara väntar på att ses i sommar! Kan ju va skönt som alternativ till stranden eller krogen nån gång, eller om det (ta i trä) blir en regnig sommar... Nåja, nu är det 'passed bedtime'. Upp och hoppa imorgon igen!! Suss gott alla ni därute!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej två saker...

Gör de bara uppföljare nu för tiden? Herregud, alla filerna du rekomenderade är antingen nummer tre eller fyra i ordningen. Men visst, det verkar vara lovande rullar.

Och... hur är 20.33 "past bedtime"?!

Sofhie sa...

Okej, två svar! :)

Ja, det tycks mest va uppföljare just nu... Kanske inte superkul alltid, men dessa filmer är iaf såna jag gillat tidigare, så man får hoppas på det bästa.

Jag lovar att klockan inte var 20.33 när jag publicerade denna! Nya inlägget om designhotellet skrev jag vid 23.30 och det står också en mkt tidigare tid där! Så det så! :)

Kram på dig! :D