söndag 13 maj 2007

ESC-bilder! Typ.... ;)

Så var Eurovision Song Contest förbi ännu en gång. Och ännu en gång så var vinnarlåten en underlig sådan. Visst, jag trodde inte The Ark skulle sopa banan med alla, och startfältet var bland det svagaste jag sett, men denna låt?? Visst, hon hade en underbar röst, det ger jag henne, men det hände ju inte så värst mycket i själva låten. Vi hade i alla fall en skön kväll, M, I, S, H och jag! Innan ESC hann börja roade sig M och jag oss med att fota varann, ja I stod bakom kameran ett tag också! M och jag är ena riktiga exhibitionister, i alla fall när det är på våra villkor!! Och det var det ju igår! :P Så här nedan är några bevis på vår utåtriktade sida, hihi. Enjoy!





(ego, javisst!)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är ju bara så grymt jävla snygga! :)

Anonym sa...

Väldigt snygg överdel, i synnerhet mönstret. Ett annat mönster jag föll för var det du har i din banner, min favoritdesigner, Sir Paul Smith, thumbs up! ;)

Sofhie sa...

Tack! :) För båda berömmen! Jag är också helt galen i Sir Paul Smiths mönster. Har t.o.m. sparat kartongerna från hans parfym, vilka bär samma mönster. Funderar starkt på att måla en vägg i mitt framtida sovrum så där randigt. :)