tisdag 29 maj 2007

Om väder kan göra en lycklig...

Okej, detta må vara ett lite milt underligt och ganska kort inlägg, men jag måste bara få säga JAAA!!! Är inte detta väder underbart?! Började visserligen dagen med att vakna klockan 05.00 av en åska så stark att jag trodde fönstrena skulle komma in, samt spöregn fram till ca 08.00, men sen har vädret bara blivit bättre och bättre. Jisses, även om inte solen har skinit (heter det så??) hela dan så har värmen varit slående! Bara att gå från M på Söder till mig på Olympia gjorde mig mer blöt och fuktig än torr, hehe. Har haft balkongdörren öppen och fläkten igång hela kvällen, och det är fortfarande över 20 grader på min termometer - klockan 22.48! Jag vill bara inte gå och lägga mig! Skulle kunna vara uppe hela natten och bara njuta. Det gör mig så tillfreds, och samtidigt fylld av energi. Jag mår bra av sånt här väder helt enkelt! Och det var egentligen allt jag ville säga. :) Nu ska jag dricka en härlig kopp te i ljuset av värmeljus på balkongen och sen gå och knoppa, trots allt. Det är ju faktiskt en ny dag imorgon... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Man har rätt att bli glad av vädret :) Men puh, varmt var det ;)