lördag 12 maj 2007

Min vecka

Vilken vecka! Bergochdalbana, men antagligen lika mycket upp och ner, så det jämnade nog ut sig till slut. Tufft att sitta heldagar med c-uppsatsen, speciellt som vi alla tre har starka åsikter som vi bara MÅSTE framföra! :S Men tror det blir riktigt bra till slut iaf. Så är det saknaden, som dessutom kommer att hänga i ännu en vecka, innan jag får tillgång till botemedlet... Men det ska blir väldigt trevligt då! J, du finns i mina tankar. Nästa dal var när min medicin fick motsatt effekt eftersom jag överreagerade på den! Inte alls som planerat... Men det får gå. Finns ju värre saker att oroa sig över, faktiskt. Något som piggade upp igår var i alla fall när de ringde från ett rekryteringsbolag angående sommarjobb, så jag ska på intervju på måndag! *lycklig* :D

Igår kväll var det tänkt att jag och M skulle ha en lugn tv-kväll i soffan. Den slutade med en flaska cider på Utposten! Hahaha. Men vi hade trevligt och det är ju huvudsaken. Dessutom fick M anledning att bära sin nya fina klänning! Den är verkligen urläcker!! Ikväll är det Eurovisionkväll hos M! Ska blir riktigt kul! Även om låtarna suger så älskar jag att sitta och kommentera sång och klädsel. Hehe... Och så måste jag ju bara se hur det går för The Ark - flipp eller flopp! Så allt som allt ser detta ut att kunna bli en fin helg, ett bra avslut på en ganska tung vecka. Till och med solen tittar fram! Ut och njut!! :)

Inga kommentarer: