fredag 18 maj 2007

What a wonderful world


Vad livet är underbart ibland! Verkar som den där dominoeffekten funkar både positivt och negativt. Jisses alltså, ett tag där i höstas var jag nära att ge upp. Det kändes tungt på alla fronter och ingen ljusning kunde jag se. Men nu. NU! Nu strålar livet mot mig igen! Uppsatsen är i princip klar, vilket gjorde att vi kunde unna oss lite ledighet så här i Kristi Himmelsfärdstider (för en mer utförlig beskrivning av uppsatsen, se Maries blogg!). Välförtjänt, faktiskt. Vi har jobbat hårt för detta. Sedan gick min intervju alldeles strålande, så jag hoppas och tror att sommarjobbet är kirrat, puh. Och så privat, där det formligen lyser! Ser såå fram emot ikväll, och hela helgen... :D Har saknat dig så... Dessutom bestämde sig solen för att skina lite extra starkt just idag, vilket gör mitt redan glada humör helt enormt glatt!! Fräknar får jag också, hihi. Ja, la vita es bella, helt enkelt. Ta vara på det när det känns bra, för det har du med dig sen när det kommer tunga tider. Soliga kramar till alla er därute!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

har jag en utförlig beskrivning av uppsatsen? hehe :)

Sofhie sa...

hihi, typ... alltså, fast i andra ordalag! den glittrar ju!! ;)