måndag 4 juni 2007

En kort resumé :P

Vilket händelserikt liv jag har för tillfället! Jag klagar inte, det är bara ett konstaterande. Var ju hos K i fredags, hann se två svenska, för en gångs skull, filmer. De var mycket bra! Sen fick jag inte gå hem i mörkret för honom (gulligt med omtanken) så jag fick sova kvar och strosa hem på morgonkvisten istället. Var nog säkrast så, faktiskt. Så i lördags hade vi vår trerättersmiddag, även om vi saknade vår kära lilla M som låg hemma i feber och elände. Stackarn. Efter det bar det ut och halva gänget hamnade till slut på Tempel, där jag inte varit på år och dar. Riktigt kul hade vi, dansade och höll på! ;) Slutade med en öl på ett kontor i en källarlokal med två trevliga killar. Inget mer, men trevligt var det! Var därför inte hemma förrän halv sex och sov pga det till tolv dan därpå. Hade en lagom lugn söndag, bortsett från att det pirrade lite lagom i magen inför det som var idag! Första dagen på nya jobbet!! Väldigt spännande och jätteroligt. Mycket att lära sig, men en härlig miljö och trevliga arbetskamrater! Om en vecka kan jag det nog som ett rinnande vatten. Så det är så mitt liv ser ut just nu, mest fokus på jobbet och resten får komma vartefter. Det känns bra!!

Inga kommentarer: