måndag 18 juni 2007

I am my card - soon anyway!

Jag, säkerligen med många andra, har nästan aldrig cash i plånboken. Man plockar upp kortet så snart det är nåt, från ett frimärke för 5,50 kr till en soffgrupp på 20 000 spänn. Det är helt enkelt lättast så! Så varför då inte göra betalningen lite roligare, och framför allt snyggare? För det första finns ju det nya kortet re:member som är coolt svart. Jag tänker dock inte uttala mig om hur bra villkoren är för detta kort, så jag råder er att läsa det finstilta noggrant på www.remembercard.se innan ni bestämmer er. Sen kan man helt gratis få det näst intill genomskinliga AmexBlue. Dock kräver det en fast inkomst och lite andra villkor som ni kan läsa mer om på www.americanexpress.com. Det häftigaste jag sett hittills är dock det som Swedbank erbjuder! Fick tipset från C, så han ska ha all cred. På Swedbanks hemsida www.swedbank.se kan man för 100 kr ansöka om att få sitt eget motiv på sitt kreditkort! Visst, man kan välja ett av deras motiv också, men roligast är ju att ta ett eget. Man får bara tänka på att läsa vilka bilder man får och inte får använda först. Men tänk vilken kul idé, så enkel men ändå så genial! Jag håller för fullt på att klura på motiv, kan jag väl avslöja. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser framemot att få se ditt kort sen då, ryktet säger det är något som alla banker kommer inför förr eller senare.